آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

هرچی بخوای اینجا هست. آموزش کسب در آمد از اینترنت.جی تی ای وی.جی تی ای 5. رمز ها.تبادل
آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

هرچی بخوای اینجا هست. آموزش کسب در آمد از اینترنت.جی تی ای وی.جی تی ای 5. رمز ها.تبادل

چگونه از اینترنت کسب در آمد کنیم؟

کسب‌وکار اینترنتی واقعا لذت‌بخش است. وقتی در اینکار وارد شده و موفق شوید، می‌توانید حتی هنگامی که در مسافرت یا در حال تفریح هستید با کمترین سرمایه، پول دربیاورید و یک زندگی و کسب‌و‌کار لذت‌بخش داشته باشید. تصور کنید در حالی که در ساحل دریا دراز کشیده‌اید و دریا را تماشا می‌کنید کسب‌و‌کار اینترنتی شما در حال رشد است و موجودی حساب بانکی‌تان را مرتبا افزایش می‌دهد. چه شغلی می‌تواند از این بهتر باشد؟

البته قبول دارم برای برخی از افراد، ممکن است پول درآوردن از طریق اینترنت کمی دور از ذهن باشد. چون این افراد با همان طرز فکر قدیمی که برای پول‌درآوردن باید سخت تلاش کرد و عرق ریخت بزرگ شده‌اند و البته مقصر هم نیستند. محیط اطراف، نحوه زندگی و طرز فکر والدین در کودکی باعث می‌شود برخی باورهای غلط و اشتباه به ذهن افراد تزریق شود. نمی‌خواهم از بحث اصلی خارج شوم، فقط می‌خواهم این را بگویم که برخلاف طرز فکر برخی افراد، کسب درآمد بالا از اینترنت کاملا شدنی است و در اوضاع اقتصادی کنونی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند جایگزین مشاغل خارج از اینترنت گردد.

دقت کنید که فعالیت در سایت‌های کلیکی و وقت تلف کردن برای جذب زیرمجموعه، کسب‌وکار اینترنتی نیست. کسب‌و‌کار اینترنتی باید سودآور باشد و حرفه‌ای انجام شود تا بتوان به عنوان یک شغل روی درآمد آن حساب کرد. از بین روش‌های کسب درآمد از اینترنت، بازاریابی اینترنتی راهیست که شما را به درآمد خیلی بیشتری می‌رساند و می‌توانید مانند یک شغل روی درآمد آن حساب کنید.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که بازاریابی اینترنتی چیست؟ در یک جمله می‌توان گفت بازاریابی اینترنتی، هنر تبدیل بازدیدکننده سایت به خریدار می‌باشد و سلسله مراتبی است که با انجام آن، بازدیدکننده بازهم به سایت بازمی‌گر‌دد و خریدهای متعددی انجام می‌دهد.

هدف شما اینجاست دقت کرده‌اید کسانی که اطلاعات کمی دارند معمولا نسبت به سایرین، درآمد کمتری بدست می‌آورند. منطقی است که برای بیشتر پول درآوردن، یا باید سرمایه زیادی داشته باشید که سرمایه‌گذاری‌های کلان و پرسود انجام دهید یا اینکه اطلاعات‌ و تجربیات بیشتری بدست بیاورید و در یک زمینه حرفه‌ای شوید تا درآمد شما افزایش یابد.

همه می‌دانند کسی که کاری را خیلی خوب انجام می‌دهد، پول بیشتری از سایر افراد بدست می‌آورد. حالا که حرفه‌ای شدن = کسب درآمد بیشتر است، چرا شما در کاری لذت‌بخش مثل کسب‌درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای نشوید و پول بیشتری بدست نیاورید ؟ ممکن است با خودتان بگویید من که نمی‌دانم بازاریابی اینترنتی را چگونه انجام دهم… آیا آنها که در زمینه بازاریابی اینترنتی فعال هستند از اول همه چیز را می‌دانستند و مادرزاد بازاریاب اینترنتی بودند ؟ مسلم است که نه ! پس بازاریابی اینترنتی مانند همه کارها یک مهارت آموختنی است.

اگر خواهان درآمد بیشتر هستید همین حالا تصمیم بگیرید که در بازاریابی اینترنتی حرفه‌ای شوید و پول بیشتری از این بازار میلیاردی به دست آورید.

البته واضح است برای حرفه‌ای شدن تنها تصمیم قطعی شما برای شروع کار کافی نیست، شما نیاز به اطلاعات ارزشمند دارید و هرچه زودتر باید این اطلاعات را بدست آورید و دست به عمل بزنید. ما این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم

چگونه یک سایت تجارت الکترونیک بسازیم؟

تجارت شما ممکن است کوچک باشد اما اینترنت افق فکر شما را گسترش می دهد. هر گونه خدمات و یا محصولی شما عرضه بدارید، اینترنت زمینه کاری شما وسعت می دهد و به شما امکان رقابت با تجارتهای بزرگ را می دهد و امکان دسترسی به مشتریان در سرتا سر دنیا که براحتی می توانند از ویترین فروشگاه اینترنتی شما بطور شبانه روزی خرید کنند را در اختیار شما قرار می دهد.

بنابراین برای استفاده کامل از فرصت تجارت الکترونیک  مطمئن شوید که زمینه ای محکم برای پوشش دادن هر کدام از عناصر تجارت الکترونیک خود فراهم آورده اید:

۱. هویت خود را معین نمائید: انتخاب domain name صحیح یا URL، می تواند تعیین کند که شناسه تجاری شما در اینترنت به خاطر می ماند و یا در ازدهام اینترنی فراموش می شود.

۲. محل مناسبی برای مغازه اینترنتی خود مهیا کنید: همانطور که برای یک مغازه خشت و گلی مهم ترین و ابتدایی ترین چیز  زمین آن است، مغازه اینترنتی شما هم نیاز به مکانی مناسب جهت بنا دارد. خریداری و آماده سازی web server شخصی و یا خریداری خدماتی مناسب از یک خدمات دهنده اینترنت ISP و یا Web Host.۳

۳. ساخت یک ویترین جذاب: هرچند استفاده از ابزارهای مناسب جهت ایجاد website ایجاد آنرا از همیشه آسانتر می نماید اما چند راهنمایی ساده زیر بازدید مشتری از سایت شما را  ساده تر و مفرح تر می نماید و این به معنی فروش بیشتر برای شماست.

۴. اجازه دهید مشتریان بدانند که می توانند به شما اعتماد کنند: در دنیای پر از ناشناس اینترنت افراد باید اطلاعات خصوصی خود مانند شماره کارت اعتباری، آدرس و شماره تلفن و امثالهم را در اختیار شما قرار دهند و فقط زمانی اینکار را می کنند که مطمئن باشند سایت شما سایتی قانونی است و از اطلاعاتی که آنها برای شما ارسال می کنند حفاظت می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما امن است و مشتریان نیز از این موضوع آگاهند.

۵. پرداخت را برای مشتریان آسان کنید: شما می توانید طوری سایت خود را آماده نمائید که مشتریان با وارد کردن شماره کارت اعتباری خود از شما خریداری نمایند. اما چگونه اینکار را انجام خواهید داد؟ مطمئن شوید نه تنها انواع مختلف پرداخت را در اختیار خریداران قرار می دهید بلکه اطمینان آنها را نیز جلب می نمائید.

۶. دنیا را از وجود سایت خود آگاه کنید: یک آدرس که به راحتی در خاطر می ماند، یک طراحی زیبا، و محصولات و خدمات ممتاز می توانند سایت شما را به سایتی موفق تبدیل کنند اگر و تنها اگر مشتریان از وجود آن آگاه باشند. برای سایت خود تبلیغات کنید تا رفت و آمد به آنرا افزایش دهید.  واضح است که ایجاد عناصر فوق کار سنگینی است اما ارزش آنرا دارد که باعث پیشرفت و توسعه تجارت شما بشود. 

مرحله اول: شناسه اینترنتی خود را بر روی یک آدرس درست ثبت نمائید.اولین مرحله جهت تجارت الکترونیکی انتخاب اسم جهت سایت تان می باشد. آدرس وب شما (که URL یا Domain Name هم نامیده میشود)، به مشتریان میگوید که شما کیستید و چطور می شود شما را بر روی اینترنت پیدا کرد. این اصل شناسه اینترنتی شما و نشان (Brand) اینترنتی تان است، و به این علت که هیچ دو آدرس مشابهی در اینترنت وجود ندارد آدرس شما کاملا یکتا خواهد بود.در یک نام اینترنتی چه خصوصیاتی نهفته است؟به خاطر داشته باشید که نام وب سایت شما فقط بعنوان یک آدرس در وب مطرح نیست، بلکه علاوه بر آن با مشتریان ارتباط برقرار می کند و نام تجاری شما را در ذهن هر کدام از بازدید کنندگان تقویت می نماید. آن همچنین می تواند بعنوان قسمتی از آدرس پست الکترونیکی شما بکار گرفته شود تا شناسه اینترنی و نام تجاری شما را بیشتر مطرح کند.قبل از اینکه شناسه اینترنتی (آدرس وب) خود را انتخاب کنید در نظر داشته باشید که آن:

مرحله دوم:یک نام به یاد ماندنی باشد. کسب و کار شما را معرفی نماید. معرفی ساده و هوشمندانه تجارت شما در نام ساییتان از اشتباهی گرفتن آن جلوگیری می کند. اگر می خواهید یک نمایه اینترنتی برای تجارت خود برپا کنید، نام سایتتان را مناسب با نام تجارتتان و یا حتی هم اسم شرکتتان انتخاب کنید.

مرحله سوم: نام انتخابی کوتاه باشد. بهترین نامهای اینترنتی (domain name) آنهایی هستند که مشتری با یک بار شنیدن نام آنها آنها را به خاطر بسپارد و به راحتی نامشان را در مرور گر وب خود وارد کند، بنابراین نامهای پیچیده به هیچ عنوان به خوبی عبارات ساده نمی باشند.

خصوصیات یک بازاریابی اینترنتی موفق

توجه به این موارد می‌تواند نقشی کلیدی در تحقق اهداف و در ‌‌نهایت کسب موفقیت ایفا کنند. در ادامه برخی از این عادات را به صورت مختصر بررسی می‌کنیم .

تمرکز کامل بر یک پروژه

بازاریابان اینترنتی موفق با تمرکز کامل بر پروژه‌ای که در اختیار دارند، آن را انجام می‌دهند. در حقیقت، هنگامی که آن‌ها پروژه‌ای را آغاز می‌کنند تا تکمیل و به سرانجام رساندن آن، روند منظم فعالیت‌های خود را حفظ کرده و در میانه مسیر خود را درگیر پروژه جدیدی نمی‌کنند. این مساله می‌تواند پروژه‌های نیمه تمام و ناموفق بسیاری را برای شما به همراه داشته و در نتیجه درآمد مناسبی را کسب نکنید .

فعالیت در حوزه‌های مختلف

تنها به واسطه آنکه به یک حوزه و موضوع خاص علاقمند هستید، پروژه‌های موجود در این زمینه را بر عهده نگیرید. می‌توانید با انجام پژوهش و پی بردن به روند غالب در بازار و اینکه مردم به دنبال چه چیزهایی هستند، پروژه خود را برنامه ریزی کرده و بر اساس آن، پاسخ مشکلات احتمالی مردم را ارائه کنید. از این رو، حضور پررنگ‌تری در بازار داشته و درآمد بیشتری نیز کسب می‌کنید .

معرفی محصولات جدید

بازاریابی محصولات جدید و اصلی یکی دیگر از گزینه‌های فعالیت موفق در حوزه بازاریابی است. مردم همیشه از محصولات و خدمات جدید استقبال می‌کنند. در حقیقت، بسیاری علاقمند هستند تا جز نخستین نفراتی باشند که این محصول جدید را امتحان می‌کنند. بر همین اساس، از بازاریابی محصولات مشابه پرهیز کنید زیرا رقابت در این زمینه بسیار شدید‌تر خواهد بود. میزان رقابت در میان محصولات جدید کمتر بوده و با طرح‌های بازاریابی مناسب می‌توانید درآمد خوبی را کسب کنید .

ارائه اطلاعات درست و دقیق

از دادن وعده‌های دروغین و پوچ به مخاطبان هدف خود پرهیز کنید. نسبت به عملکرد محصولات و خدماتی که قصد بازاریابی برای آن‌ها را دارید، اطلاعات دقیقی جمع آوری کرده تا نسبت به آنچه که بیان می‌کنید، اطمینان کامل داشته باشید. به توصیفات مشتری‌هایی که از این محصول رضایت داشته‌اند، توجه کنید زیرا می‌تواند بازاریابی و فروش را برای شما آسان‌تر کند .

در دسترس بودن

یکی دیگر از ویژگی‌های بازاریابان اینترنتی موفق در دسترس بودن آن‌ها است. باید گزینه‌های مختلف ارتباطی مانند ایمیل و تلفن را در اختیار مشتری‌ها قرار داده تا به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. این مساله چهره‌ای حرفه‌ای‌ به شما بخشیده و اطمینان بیشتری در مشتری‌ها برای خرید ایجاد می‌کند. در دسترس بودن، اعتماد مشتری نسبت به پاسخگویی در زمینه مشکلات احتمالی را افزایش می‌دهد .

مواردی که به آن‌ها اشاره شد می‌توانند بنیان‌های نخستین یک بازاریابی موفق و در ‌‌نهایت کسب و کار اینترنتی موفقیت آمیز را ایجاد کنند. از این رو، توجه و رعایت آن‌ها می‌تواند نقشی کلیدی در توسعه فعالیت‌های شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ایفا کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد