آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

هرچی بخوای اینجا هست. آموزش کسب در آمد از اینترنت.جی تی ای وی.جی تی ای 5. رمز ها.تبادل
آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

آموزش کسب در آمد_جی تی ای 5_جم کلش_هک_تبادل_رفع ریفلاکس_رفع افسردگی

هرچی بخوای اینجا هست. آموزش کسب در آمد از اینترنت.جی تی ای وی.جی تی ای 5. رمز ها.تبادل

آیا خوردن پنیر باعث خنگی میشود؟

آیا افسانه پنیر باعث خنگی می شود،صحیح است؟
تصور می‌ شود که خوردن پنیر سبب کاهش هوش و به قولی خنگ شدن‌ می‌شود. در حالی که متخصصان تغذیه این موضوع را رد کرده و تاکید می‌کنند که این یک باور اشتباه است. پنیر یک ماده غذایی بسیار غنی از پروتئین و کلسیم است و به همین دلیل ماده غذایی با ارزشی محسوب می‌شود. در عین حال یک ماده خیلی خوب برای تامین لبنیات مورد نیاز بدن است.
دکتر نسرین امیدوار ، متخصص تغذیه می‌گوید: پنیر در رژیم غذایی بسیار با ارزش است و باید خیلی بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.
وی با رد تاثیر مصرف پنیر در کم شدن هوش افراد می‌افزاید: یکی از بهترین جاهایی که می‌توان از این ماده پرارزش استفاده کرد، صبحانه است.

پنیر، هم غذایی سهل‌الهضم است و هم معمولا به علت این که پرچربی نیست مصرف آن با نان، ترکیب بسیار با ارزشی خواهد بود. پروتئین موجود در پنیر فراوان و از کیفیت خوبی برخوردار بوده و تقریبا دارای تمامی اسید آمینه‌های ضروری مورد نیاز بدن است.

به گفته این متخصص  تغذیه اگر بتوان در وعده صبحانه در کنار پنیر، سبزیجاتی مانند خیار و گوجه یا مانند برخی از مردم نقاط کشور مغز گردو و یا بادام مصرف کرد، ترکیب کاملی خواهد بود.
دکتر امیدوار معتقد است که اصلا ضرورتی ندارد پنیر با گردو مصرف شود، چرا که گردو یا بادام تنها یک کامل کننده خوب هستند و چنانچه پنیر به طور خالص مصرف شود هیچ لطمه‌ای به بدن نمی‌زند.

وی می‌گوید: مهم این است که تعادل بین کلسیم و فسفر در برنامه غذایی حفظ شود. چرا که اگر از منابعی که از کلسیم غنی بوده مانند پنیر استفاده شود و از مواد دارای فسفر، آهن و سایر املاح مهم استفاده نکنیم تعادل بدن به هم می‌خورد.

دکتر امیدوار تاکید می‌کند:‌تاکنون شواهد علمی مبنی بر این موضوع که اگر پنیر زیاد مصرف شود هوش انسان آسیب می‌بیند مشاهده نشده است.
اگر این تعبیر درست بود، فرانسوی‌ها و ایتالیایی‌ها که بیش از 100 نوع پنیر دارند، باید دارای ضریب هوشی پایینی می‌‌بودند، ولی این‌طور نیست چون واقعیت آن است که خوردن پنیر در حد اعتدال مشکلی را برای افراد ایجاد نمی‌‌کند.
 
مصرف کافی کلسیم برای کنترل وزن
برای افرادی که به اندازه کافی کلسیم و ویتامین D مصرف می‌کنند به خصوص از طریق فرآورده‌های لبنی کم‌چرب کاهش وزن در آنها بهتر رخ می‌دهد . رئیس سابق انجمن تغذیه
هم اعتقاد دارد که مصرف کافی کلسیم و ویتامین D در کنترل وزن موثر است و منبع مهم کلسیم گروه لبنیات مانند پنیر است.

دکتر امیدوار می‌افزاید: اگر در ایران مانند خیلی از کشورها این قانون وجود داشت که لبنیات به خصوص شیر با ویتامین D غنی می‌شد، در حال حاضر این منبع غنی ویتامین D در وعده‌های غذایی موجود بود.

نظرات 2 + ارسال نظر
کارواش سیار یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 13:24 http://mobilecarwash.ir

پرفکت

خرید سیسمونی یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 13:23 http://niniland-shop.com/

بسیار عالی . ممنون از مقاله خوبتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد